Na wszystkie zapytania złożone w okresie świąteczno - noworocznym odpowiemy po 07.01.2025.
DLA RODZICA
Najczęściej zadawane pytania!
Jakie są kolejne kroki po wyborze oferty?
Po akceptacji oferty zbieramy zapisy oraz pierwszą wpłatę na wycieczkę. Po zamknięciu zapisów potwierdzamy rezerwację i organizujemy wycieczkę.
Gdzie i jak mam zapisać dziecko na wycieczkę?
Wychowawca wyśle link do zapisów oraz płatności. Będą tam również informacje dotyczące oferty, programu wycieczki, liczby miejsc i terminu zapisów.
Ile czasu mam na zapisanie dziecka?
Termin zapisów to zazwyczaj 7 dni. Liczba miejsc może być ograniczona - gwarancją uczestnictwa Twojego dziecka w wycieczce jest dokonanie zapisu i płatności. Nie czekaj do ostatniej chwili!
Co w przypadku kiedy będzie za mało chętnych i nie zbierze się grupa?
Wycieczka zostaje automatycznie odwołana, rodzice otrzymają zwrot 100% wpłaconych środków na konto, z którego opłacili wycieczkę. Zwroty dokonywane są zgodnie z polityką zwrotów.
Czy i jak mogę zapłacić w ratach?
Tak. Wycieczki kilkudniowe są płatne w ratach, o których będziemy informować drogą mailową zgodnie z terminem wpłat. Termin wpłat za wycieczkę znajdziesz na drugiej stronie oferty.
Co zawiera cena wycieczki?
Cena wycieczki obejmuje wszystkie opłaty wymienione w ofercie. Nie ma dodatkowych ukrytych kosztów.
Moje dziecko ma specjalne potrzeby żywieniowe lub alergie pokarmowe - jak to zgłosić?
Jeśli Twoje dziecko ma specjalne wymagania żywieniowe lub alergie, możesz je zgłosić podczas zapisów online poprzez link wysłany przez wychowawcę.
Czy Wycieczkomat posiada odpowiednie certyfikaty do organizowania wycieczek?